Comunicats

La veu del Club

Dia Internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones

El BARÇA CVB s’adhereix al Manifest del Món de l’Esport 2018 amb motiu de la commemoració del Dia Internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones, que serà el proper 25 de novembre.

Com a part de les actuacions emmarcades en el "Programa dones i esport" de la SGE Generalitat de Catalunya, es donarà lectura al manifest el diumenge 25 abans de l'inici del partit de Superlliga entre el nostre primer equip i el Granadas d'Elx.

Des de la nostra entitat ens comprometem a avançar en la construcció́ d’una societat i un esport que camini amb uns valors allunyats de qualsevol tipus de violència, des de el respecte, el treball en equip, la lluita, l’esforç̧ i la superació́. Un compromís basat en una visió́ integral d’abordatge de les violències sexuals, també́ en l’esport, i amb la voluntat d’explicar què són.

Perquè no volem més violència contra les dones, perquè tenim dret a ser nenes i dons lliures. Contra cap dona, contra cap nena, ni a l'esport ni en lloc!

© 2019 Barça CVB. Tots els drets reservats.